Banii colosului Banca Transilvania, „în vizor”: ce trebuie să afle clienții din România, fără întârziere

de: Mădălina Bahrim
04 02. 2023

Banii și valoarea gigantului bancar Banca Transilvania sunt luați „în vizor” de o analiză care scoate la iveală forța acestei companii.

Este vorba despre clasamentul Brand Finance Banking 500 2023. Cifrele sunt de-a dreptul incredibile pentru companie, iar clienții ar trebui să afle cât mai curând faptul că sunt în colaborare cu un veritabil colos, nu cu orice bancă.

Acum s-a dat publicității această analiză care trebuie să ajungă la toți românii ce au conturi la Banca Transilvania

Concret, dacă ai cont la BT sau colaborezi cu banca sub orice altă formă, ai toate motivele de mândrie, deoarece Banca Transilvania depășește două praguri în clasamentul Brand Finance Banking 500 2023: valoarea brandului trece de 500 milioane USD (513 milioane USD) și intră top 300, fiind pe locul 297. De asemenea, este pe locul 7 în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.

„Analiza a fost realizată de Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand. Conform acesteia, valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea brandului.

Banca Transilvania a intrat în Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, când valoarea brandului era de 174 milioane USD”, se arată în analiza citată.

Cota de piață pe care o are banca, dar și portofoliul de clienți au ajuns la un nivel ce nu mai are nevoie de niciun comentariu. Cifrele vorbesc de la sine, iar reprezentanții companiei tocmai au alcătuit un scurt rezumat cu privire la aceste tipuri de performanțe greu de egalat pe piața de profil din țara noastră.

Conform reprezentanților puternicei companii, Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și principalul finanțator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are 20% cotă de piață, 3,8 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.

„Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT dorește să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât și pentru business și mediu”, mai spun aceștia.